Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Znalosti a postoje k problematice HIV/AIDS u dospívajících ve vybraném regionu
Sajdlová, Magdalena ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
NÁZEV: Znalosti a postoje k problematice HIV/AIDS u dospívajících ve vybraném regionu AUTOR: Bc. Magdalena Sajdlová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra školní a sociální pedagogiky, oddělení výchovy ke zdraví VEDOUCÍ PRÁCE: Peadr. Eva Marádová, Csc. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou uvedeny základní informace týkající se problematiky HIV a AIDS - podstata onemocnění, přenos onemocnění, způsob šíření, principy diagnostiky, možnosti terapie. Dále jsou popsány základní principy prevence pro široké vrstvy obyvatelstva a základní principy výuky, vzdělávání a prevence na základní škole. Ve výzkumném šetření je uvedeno, jakým způsobem je problematika HIV a AIDS vyučována ve třech osmých ročnících základních škol a tercii víceletého gymnázia. Informace byly získány studiem a hodnocením ŠVP jednotlivých škol, metodou dotazníkového šetření, strukturovaným rozhovorem s pedagogem, který problematiku HIV a AIDS vyučuje a školním metodikem prevence. Výsledky škol jsou pak vzájemně porovnány. Na základě vyhodnocení výsledků je zpracováno doporučení pro jednotlivé školy. KLÍČOVÁ SLOVA: HIV/AIDS, charakteristika onemocnění, prevence onemocnění
Znalosti a postoje k problematice HIV/AIDS u dospívajících ve vybraném regionu
Sajdlová, Magdalena ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Hanušová, Jaroslava (oponent)
NÁZEV: Znalosti a postoje k problematice HIV/AIDS u dospívajících ve vybraném regionu AUTOR: Bc. Magdalena Sajdlová KATEDRA (ÚSTAV) Katedra školní a sociální pedagogiky, oddělení výchovy ke zdraví VEDOUCÍ PRÁCE: Peadr. Eva Marádová, Csc. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části jsou uvedeny základní informace týkající se problematiky HIV a AIDS - podstata onemocnění, přenos onemocnění, způsob šíření, principy diagnostiky, možnosti terapie. Dále jsou popsány základní principy prevence pro široké vrstvy obyvatelstva a základní principy výuky, vzdělávání a prevence na základní škole. Ve výzkumném šetření je uvedeno, jakým způsobem je problematika HIV a AIDS vyučována ve třech osmých ročnících základních škol a tercii víceletého gymnázia. Informace byly získány studiem a hodnocením ŠVP jednotlivých škol, metodou dotazníkového šetření, strukturovaným rozhovorem s pedagogem, který problematiku HIV a AIDS vyučuje a školním metodikem prevence. Výsledky škol jsou pak vzájemně porovnány. Na základě vyhodnocení výsledků je zpracováno doporučení pro jednotlivé školy. KLÍČOVÁ SLOVA: HIV/AIDS, charakteristika onemocnění, prevence onemocnění

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.